Joi, Decembrie 17, 2020

Noutăți referitoare la clienți

Începând cu 1 ianuarie 2021 se vor implementa următoarele:

  1. Vor fi desfășurate lucrări de mentenață până la 1 ianuarie 2021. Comenzile noi vor fi respinse și se vor returna banii (în cazul în care sunt plasate până la această dată).
  2. Se vor furniza servicii doar pe baza comenzilor de pe website și pe baza facturilor cu plată recurentă.
  3. Vor fi revizuiți termenii și condițiile de pe site.
  4. Se va reconfigura suspendarea automată a serviciilor.
  5. Toate ofertele/comenzile personalizate de la înființarea firmei până în prezent vor fi îndepărtate/eliminate.
  6. Vor fi actualizate toate pachetele de hosting de pe site (prețuri și specificații).

 

Ce se întâmplă?

  1. FAIRTLD SRL a setat la mulți dintre voi pachete de hosting personalizate. Din aceasta cauză conexiunea cu platforma Cloud este întreruptă și facturile nu sunt recurente pentru voi.
  2. Serviciile nu vor continua de la sine începând cu ianuarie 2021 deoarece dorim sa resetam platforma de facturi și să reconstruim conexiunile pe bază de API pentru a vă furniza hosting automat.
  3. Toate serviciile de hosting sunt afectate pentru persoanele fizice și juridice (în afară de Instituțiile Publice).
  4. Serviciile de înregistrare domenii clienții nu sunt afectate.

 

Ce trebuie să faceți?

  1. În perioada 1-10 ianuarie 2021 toți clienții care doresc hosting (în afară de Instituțiile Publice) trebuie să efectueze o nouă comandă pentru găzduire web (în funcție de nevoile fiecăruia).
  2. Astfel, se va continua furnizarea de servicii din partea companiei și veți avea parte de recurență la eliberarea facturilor în mod automat.
  3. În cazul în care nu veți plasa o comanda în intervalul 1-10 ianuarie, vom considera că nu vă mai interesează și veți rămâne fără servicii din partea FAIRTLD SRL.

 

Oferte noi

Vor fi reduse prețurile serviciile de hosting achitate în avans.

 

Suspendarea serviciilor

Începând cu 1 ianuarie 2021 se vor implementa următoarele:

  • Vezi termeni și condiții.

 

La suspendarea serviciilor este posibil ca sistemul să șteargă automat datele asociate serviciilor furnizate. Astfel, s-ar putea să nu le puteți recupera.

În cazul în care vom putea recupera datele dumneavoastră, este necesar să achitați taxe în funcție de spațiul ocupat de fișiere, numărul bazelor de date și dimensiunea acestora etc.

FAIRTLD SRL nu va răspunde pentru pierderile cauzate de plățile întârziate sau inexistente.

 

Plata serviciilor

Echipa noastră verifică la sfârșitul și începutul fiecărei luni contul bancar și extrasele de cont. Cu toate acestea, este posibil să nu identificăm plățile efectuate de dumneavoastră. Așadar, trimiteți-ne un ticket/mail prin care să ne comunicați situațiile în care achitați facturile bancar (prin ordin de plată) și atașați o dovadă (poză la chitanță etc.).

Dacă plătiți prin OP, asigurați-vă că echipa noastră cunoaște asta înainte de a vi se suspenda serviciile în mod automat. Asta este doar responsabilitatea dumneavoastră. Recomandăm plata doar pe website începând cu 1 ianuarie 2021.

Acceptăm doar plățile OP efectuate din Banca Transilvania.

Dacă nu doriți să achitați prin OP, utilizați Plata Online direct pe website.

Dacă efectuați plata prin OP din alta bancă vom returna suma înapoi și vom respinge comanda. Nu ne asumăm plata taxelor de intrare OP de la alte bănci. Taxele de intrare OP dintr-o alta bancă în Bancă Transilvania există chiar daca dumneavoastră achitați comisionul la transfer.



« înapoi

Powered by WHMCompleteSolution