Returul se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la dată la care ați intrat în posesia comenzii fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere.
În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:
1. Să ne aduceți la cunoștință decizia dumneavoastră, completând formularul de retur de mai jos;
2. Împachetați și expediați coletul către punctul de lucru: Str.Amman 29,ap 1,Bucuresti în atenția departamentului de vânzări. Numar de telefon de contact +40750492999
3. După ajungerea coletului la Lux Nails Brands, se va face recepția și se va verifica dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos sau pe care le gășiți stipulate în Termeni și Condiții Lux Nails Brands
4. Odată verificat și acceptat returul se va procesa conform cu decizia dumneavoastră: înlocuire produs sau returnare contravaloare.
Clientul se obligă să returneze produsele către Lux Nails Brands în condițiile mai jos menționate astfel returul va fi refuzat:
Produse cu termen de valabilitate:
· să fie sigilate;
· fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură;
· netestate;
· cu eticheta originală;
· cu toate accesoriile aferente;
· fără urme de utilizare;
· fără ambalaj deteriorat, zgarieturi.
Aparatură cu certificat de garanție:
· cu eticheta originala;
· cu toate accesoriile aferente;
· cu certificatul de garanție, în original;
· fără urme vizibile de deteriorare;
· făr intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare ce însoțesc produsele;
· fără ambalaj deteriorat, zgârieturi, șocuri mecanice/electrice.
luxnailsbrands.ro se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retur, pe baza formularului de retur, completat de către client.
Sumele vor fi efectuate utilizând aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o dumneavoastră pentru tranzacţia iniţială.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 “Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma înapoiată clientului nu include costurile de
transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achiziție a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returnează suma integral înapoi, trebuie să îndeplinească, de asemenea, condițiile menționate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur în cazul unor retururi repetate săvârșite de client și în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile de retur prevăzute mai sus.