TERMENI SI CONDITII GENERALE – S.C. FAIRTLD S.R.L.

Aceasta pagina web va comunica termenii si conditiile care stau la baza Serviciilor si Produselor descrise pe siteul nostru - www.fairtld.ro. Serviciile noastre primare sunt gazduirea de websiteuri - "Hosting Service" si inregistrarea de domenii si reinnoirea acestora - "Domain Registration and Renewal Service".

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu grija inainte de plasarea oricarei comenzi de servicii de pe websiteul nostru. Prin cumpararea oricarui serviciu, veti fi martiniti de termenii si conditiile afisate. Refuzarea acceptarii acestor Termeni si Conditii vor rezulta in refuzarea activarii serviciilor afisate pe websiteul nostru. Va recomandam sa cititi termenii cu grija, imprimand o copie a inregistrarilor, daca este necesara.


1. Informatii despre noi

  • 1.1. www.fairtld.ro este un site operat de S.C. FAIRTLD S.R.L.. Suntem inregistrati in Romania sub numarul 37839053 si ne identificam dupa seria J38/684/2017 in baza de date a Oficiului National al Registrului Comertului. Sediul companiei este localizat in Voicesti, Judetul Valcea (Romania), Cod Postal 247745, Strada Zorilor, NR. 15.
    Va rugam sa aveti in vedere ca plasarea unei comenzi pe Site constituie acordul dumneavoastra cu privire la acceptarea termenilor si conditilor pe baza carora oferim Servicii si/sau Produse clientilor nostri. Va dati de asemenea acordul cu privire la primirea unui newsletter regulat prin email. Aceasta este forma principala de comunicare cu dumneavoastra si va informeaza cu privire la orice schimbare asupra serviciilor, facturarii, mentenantei planificate si informatiilor de accesare ale contului.
  • 1.2 Contractele pentru achizitionarea serviciilor prin websiteul nostru vor fi redate in Engleza sau Romana, in functie de sistemele de traducere active. Orice disputa care se naste in urma acestui fapt va fi rezolvata exclusiv de juristictia curtii de judecata din Romania. Limba Engleza si/sau Limba Romana este oferita pentru a concluziona contractul dintre ambele parti: Vanzator (S.C. FAIRTLD S.R.L.) si cumparator (Client).

2. Statutul dumneavoastra

  • 2.1. Prin plasarea unei comenzi prin websiteul nostru oferiti garantia ca:
    • 2.1.1. Sunteti capabili legal de legarea contractelor.
    • 2.1.2 Aveti cel putin 18 ani.
  • 2.2. Daca actionati in numele unei companii sau intreprinderi, garantati ca aveti autoritatea de a achizitiona Servicii si a lega contracte prin compania sau intreprinderea pe baza careia plasati comanda.

3. Procesul de cumparare

  • 3.1. Puteti plasa comenzi pe Website din momentul in care ati inregistrat cu succes un cont. Informatiile pe care le furnizati in timpul inregistrarii contului trebuie sa fie complete si precise. Prin realizarea unui cont sunteti de acord ca va putem bloca accesul asupra acestuia si asupra serviciilor pe care le furnizam daca credem cu certitudine ca informatiile pe care le-ati oferit sunt incorecte. Trebuie sa retineti numele de utilizator si parola private tot timpul si sa nu permiteti altor persoane utilizarea acestora. Trebuie sa ne contactati daca crederi ca numele si parola dumneavoastra sunt detinute de catre altcineva.
  • 3.2. Inainte de trimiterea unei comenzi, vor fi afisate niste informatii sumare pe ecran incluzand detaliile Serviciilor pe care doriti sa le comandati si pretul acestora. Va fi de asemenea o optiune de a corecta/modifica erorile inainte de inaintarea catre completarea comenzii.
  • 3.3. Inainte de a putea trimite o comanda va trebui sa va inregistrati un card de credit, card de debit sau sa platiti prin celelalte modalitati puse la dispozitie prin sistemul nostru de plati online.
  • 3.4. Din momentul in care o comanda a fost plasata, noi o sa primiti un email de confirmare pe adresa atasata contului dumneavoastra. Contul de pe website va stoca de asemenea facturile anterioare.

4. Cum se formeaza contractul dintre Client si Furnizor

  • 4.1. Dupa plasarea unei comenzi, un email va fi trimis catre dumneavoastra. Acesta contine detaliile cu privire la comanda trimisa. Comenzile dumneavoastra constituie o oferta catre noi cu privire la cumpararea Serviciilor noastre, iar toate comenzile sunt supuse deciziei noastre de a accepta sau nu.
  • 4.2. Contractul va fi format atunci cand veti primi Confirmarea de Acceptare. Putem de asemenea sa respingem comanda dumneavoastra pentru orice motiv, insa in acest caz va vom comunica acest aspect.
  • 4.3. Contractul se bazeaza doar pe Serviciile confirmate in Confirmarea de Acceptare. Nu vom fi obligati sa furnizam orice alt Serviciu care se poate sa fi fost parte din comanda dumneavoastra pana cand nu a fost confirmat de asemenea.

5. Statusul nostru

  • 5.1 Noi putem oferi legaturi web pe websiteul nostru catre alte siteuri detinute de companii, indiferent daca sunt afiliate cu noi sau nu. Nu putem oferi orice tip de angajament conform caruia produsele sau serviciile pe care le achizitionati de la aceste companii ale caror legaturi web le-am furnizat noi pe website sunt de calitate satisfacatoare. Astfel de garantii sunt respinse de noi garantat.
  • 5.2. Orice tentativa de reclamatie nu va afecteaza drepturile impotriva unui vanzator terta.

6. Drepturile consumatorului

  • 6.1. Daca achizitionati servicii sau produse in calitate de consumator (Intreprinderile nu sunt incluse), de obicei se aplica Drepturile Consumatorului, care va permit sa renuntati la Contract oricand, de-a lungul a 14 zile calendaristice. Perioada de 14 zile incepe din momentul in care primiti Confirmarea Acceptarii.
  • 6.2. Totusi, prin plasarea unei comenzi, va dati acordul cu privire la furnizarea Serviciilor alese inainte de cele 7 sau 14 zile calendaristice in care se poate anula contractul. Astfel, nu veti avea dreptul de a anula Contractul sub protectia Drepturilor Consumatorului.
  • 6.3. Aceasta dispozitie nu afecteaza depturile dumneavoastra reglementate.

7. Garantarea banilor inapoi

  • 7.1. Din momentul in care Contractul a fost alcatuit, puteti sa il anulati oricand, daca este orientat catre serviciile de gazduire web pe care le-ati comandat.
  • 7.2. In astfel de cazuri, puteti revendica banii trimisi oricand de-a lungul a 30 de zile, perioada incepand cu ziua in care primiti Confirmarea Acceptarii. Astfel, veti primi suma de bani completa pe care ati platit-o prin Credit Card, Debit Card sau alte metode pe care le-ati utilizat pentru realizarea platii. Nici o alta rambursare nu va fi facuta. Aceasta este limitata la una pe client.
  • 7.3. Pentru a anula Contractul trebuie sa ne informezi prin realizarea unui ticket de asistenta inainte de sfarsitul celor 30 de zile mentionate in clauza de mai sus. Ca parte a procesului de anulare, va vom raspunde pentru ca confirma cererea de renuntare. Trebuie sa reconfirmati cererea de renuntare prin raspunderea la confirmarea pe care o vom face noi, ori in caz contrar vom continua furnizarea serviciilor si anularea acestora va fi lipsita de efect. Aceasta masura este pusa in aplicare pentru a ne asigura ca nu vom sterge date de care aveti nevoie.
  • 7.4. Pentru a concluziona, Serviciile urmatoare nu pot fi anulate pe baza garantiei banilor inapoi: Inregistrare Domeniu si Reinnoire Inregistrare Domeniu, Certificate SSL Private, Produse de tip "add-on".

8. Pret si plata

  • 8.1. Pretul oricarui serviciu este afisat pe website (excluzand TVA).
  • 8.2. Costul total al serviciilor pe care le selectati va fi afisat inainte de trimiterea comenzii de Servicii.
  • 8.3. Preturile sunt predispuse schimbarii tot timpul. Vom notifica clientii cu privire la schimbari cu cel putin 14 zile inainte. Daca nu veti anlua serviciile, veti fi nevoiti sa acceptati noile preturi, acestea fiind atasate contului dumneavoastra.
  • 8.4. Datorita numarului de Servicii oferite spre vanzare, este posibila ca in ciuda eforturilor noastre, unele Servicii sa aiba un pret incorect atasat. Tratam aceste situatii in urmatorul fel:
    • 8.4.1. Cand un pretul corect al unui Serviciu este mai mic decat este afisat pe website, vom taxa cea mai mica suma atunci cand vom accepta comanda.
    • 8.4.2. Daca pretul corect al unui Serviciu este mai mare decat pretul afisat pe websiteul nostru, va vom contacta de obicei pentru instructiuni inainte de acceptarea comenzii.
    • 8.4.3. Nu avem obligatia de a furniza Servicii la pret incorect (mai mic), indiferent daca v-am trimis Confirmarea Acceptarii.
  • 8.5. Ne rezervam dreptul de a cauta recuperarea sumelor dumneavoastra prin orice mijloace, incluzand referirea clientului catre un agent extern de recuperare, daca este necesar. Daca utilizam aceasta metoda pentru cercetare, puteti deveni raspunzator pentru taxe aditionale sau alte costuri si va dati acordul cu privire la plata in plus a sumelor intarziate datorate noua.
  • 8.6. Nici o plata nu poate fi considerata ca fiind primita pana cand nu am primit fondurile. Daca metoda aleasa de dumneavoastra nu este autorizata de furnizorul cardului de credit sau banca, ne oferiti autorizatia de a va redirectiona catre orice alt card de credit, card de debit sau alta metoda afisata pe website.
  • 8.7. Daca esuam in autorizarea platii dumneavoastra, contul va poate fi suspendat.

9. Calitate

  • 9.1. Oferim garantia ca fiecare Serviciu achizitionat de la noi prin websiteul pus la dispozitie va fi furnizat cu atentie si indemanare.
  • 9.2. Nu vom fi raspunzatori de bresele garantiei afisate mai sus pana cand:
    • 9.2.1. Ne veti oferi o notificare scrisa a inreruperii.
    • 9.2.2. Veti oferi oportunitatea rezonabila dupa primirea notificarii pentru examinarea furnizarii Serviciilor dumneavoastra.
    • 9.2.3. Problema apare din cauza esuarii in ceea ce priveste urmarea instructiunilor noastre orale sau scrise pentru utilizarea Serviciilor (daca exista).
    • 9.2.4. Alterati Serviciile fara consintamantul scris al nostru.
    • 9.2.5. Problema apare din cauza utilizarii gresite.

10. Accesul la Serviciile de Gazduire

  • 10.1. Este responsabilitatea dumneavoastra de a va asigura ca aranjamentele necesare pentru accesarea Serviciilor de Gazduire Web au loc.
  • 10.2. Este de asemenea responsabilitatea dumneavoastra de a va sigura ca toate persoanele care acceseaza toate serviciile noastre prin conexiunea voastra de internet sunt constiente de acesti termeni si conditii (si in special acceptarea politicii de utilizare).

11. Nivele Servicii de Gazduire

  • 11.1. Nu oferim garantia faptului ca accesul catre serverele noastre va fi neintrerupt sau fara erori, dar facem eforturi rezonabile pentru a mentine la minim timpul de nefunctionare.

12. Adresele IP

  • 12.1. Nu veti avea dreptul sau interesul referitor la adresa IP alocata dumneavoastra de-a lungul utilizarii pana la expirarea sau terminarea Serviciilor.
  • 12.2. Toate adresele IP alocate dumneavoastra sunt alocale ca parte a Serviciului de Gazduire pe care l-ati achizitionat si nu este portabil sau transferabil de dumneavoastra in oricare alta maniera.
  • 12.3. Daca o adresa IP este renumarata sau realocata de noi, ne vom asigura ca vom depune eforturile necesare pentru a evita orice perturbare asupra Serviciilor dumneavoastra.

13. Backup

  • 13.1. Este responsabilitatea dumneavoastra de a mentine copiile adecvate si actualizate la zi ale oricaror fisiere, informatii sau alte lucruri materiale pe care le incarcati in serverele noastre ca parte a utilizarii Serviciilor de Gazduire. Noi furnizam unelte in vederea ralizarii copiilor backup ale bazelor de date si ale websiteurilor, direct din panoul de control. In cazul pierderii sau deterorarii fisierelor dumneavoastra, nu vi se va da acces la Server Backup, indiferent ca utilizam procedura de arhivare.
  • 13.2. Vom urma procedurile de arhivare pentru fisierele memorate in serverele noastre.
  • 13.3. Nu vom fi responsabili de orice pierdere, distrugere, alterare sau eliberare a Materialelor dumneavoastra cauzate de voi sau orice parte terta.

14. Limitari de utilizare a Serviciului de Gazduire

  • 14.1. Pachetul de Servicii de Gazduire pe care il comandati pe Website include limita de banda aplicata lunar pentru acel pachet de hosting. Aceasta este afisata pe acest Website in momentul in care aplicati comanda.
  • 14.2. Serviciul de Gazduire pe care l-ati comandat va fi suspendat automat daca aceasta banda lunara este depasita. Daca se intampla acest lucru, puteti actualiza pachetul de Gazduire Web pentru a obtine unul care include o latime de banda lunara mai mare, sau puteti astepta ca Serviciul de Hosting sa se reactiveze la inceputul urmatoarei luni calendaristice. Puteti monitoriza utilizarea limitei latimii de banda in panoul nostru de control.
  • 14.3. Nu vom permite utilizarea resurselor in exces pe serverele noastre. Capacitatea de procesare a serverelor este impartasita scalabil tuturor websiteurilor.
  • 14.4. Va putem permite utilizarea excesiva CPU si va vom contacta in legatura cu necesitatile gazduirii dumneavoastra, daca intrebuintarea gazduirii web are un efect nefavorabil asupra altor clienti. Va rugam sa notati ca acest drept este la discretia noastra absoluta.
  • 14.5. Pachetul de Servicii Hosting pe care il achizitionati include numarul de Casute de Mail aplicabile, setate pe websiteul dumneavoastra in timpul comenzii.
  • 14.6. Orice casute de mail neaccesate de 100 de zile vor fi sterse automat din sistemul nostru.
  • 14.7. Utilizarea Serviciilor noastre aduce cu sine obligatia respectarii Termenilor Utilizarii Websiteului si Politica de Utilizare Acceptabila. Orice conflict dintre termenii de pe websiteul nostru si acesti termeni si conditii va fi rezolvat in favoartea acestor termeni si conditii.
  • 14.8. O bresa a Termenilor de utilizare a websiteului sau a Politicii Acceptabile de Utilizare ne va oferi dreptul terminarii furnizarii Serviciilor catre dumneavoastra.

15. Asistenta

  • 15.1. Echipa noastra de asistenta tehnica va ajuta in rezolvarea oricarei probleme pe care o aveti atunci cand utilizati Serviciile pe care le furnizam. Nu vom oferi Asistenta de Programare, dar, ca parte a Serviciilor de Gazduire, serverele noastre sunt compatibile cu multe limbaje de programare.
  • 15.2. Nu vom furniza Asistenta tehnica prin telefon. Asistenta tehnica este oferita prin Tickete Online de sprijin tehnic sau Chat Online.

16. Nume domenii

  • 16.1. Daca Contractul include Serviciul de Inregistrare Domeniu si Reinnoire:
    • 16.1.1. Ne vom stradui sa indeplinim cererea dumneavoastra de inregistrare nume domeniu.
    • 16.1.2. Nu vom fi raspunzatori in cazul in care Registrul de Nume Domenii refuza sa inregistreze numele de domeniu cerut de dumneavoastra, suspenda sau revoca orice inregistrare pentru acel domeniu.
    • 16.1.3. Nu vom actiona in calitate de agent al dumneavoastra sau pe baza oricarei intelegeri cu registrul de nume de domenii.
    • 16.1.4. Inregistrarea numelui de domeniu pe care o cereti si utilizarea continua reprezinta subiectul termenilor si conditiilor de utilizare a numelui de domeniu pe care trebuie sa le considerati dumneavoastra.
    • 16.1.5. Sunteti raspunzatori pentru asigurarea faptului ca sunteti constienti de termeni si ca va puteti conforma cu acestia.
    • 16.1.6. Numele de domeniu pe care il cereti va fi inregistrat cu succes atunci cand apare ca inregistrat in baza de date "whois" a entitatii care inregistreaza TLD-ul dorit.
    • 16.1.7. Noi vom comunica cu dumneavoastra intr-o discretie absoluta pentru a va cere o inlocuire de nume de domeniu a celui pe care l-ati dorit inregistrat si va putem suspenda sau termina performanta Serviciului de Inregistrare si Reinnoire Domeniu daca, in opinia noastra, exista motive rezonabile pentru a ne face sa credem ca alegerea curenta a dumneavoastra este, poate fi sau pare sa fie realizata pe baza unei rele credinte, brese a termenilor si conditiilor furnizati sau a altei cerinte legale sau regulatorii.
    • 16.1.8. Confirmati si oferiti garantia ca sunteti detinatorul oricarei marci de schimb in orice nume de domeniu (sau aveti autoritatea proprietarului oricarei marci de schimb pentru a utiliza astfel de nume) incat ati cerut sa fie inregistrat un nume de domeniu.
  • 16.2. Confirmati si oferiti garantia ca sunteti proprietarul legal al oricarui nume de domeniu (sau aveti autoritatea proprietarului legal de a utiliza astfel de nume de domeniu) furnizat de dumneavoastra sau autorizat de dumneavoastra pentru utilizarea ca nume de domeniu in conexiune cu orice website in relatie cu Servciul de Gazduire oferit dumneavoastra in scopul utilizarii.
  • 16.3. Din moment ce Numele de Domeniu a fost inregistrat cu succes, va fi nevoie de reinnoirea periodica pentru a va sigura mentinerea inregistrarii. Va vom trimite notificari de reinnoire periodice inainte de data de reinnoire a numelui de domeniu inregistrat. Aceste notificari vor fi trimise prin adresa de email atasata contului dumneavoastra de pe websiteul nostru.
  • 16.4. Ne oferiti prin urmare autorizatia de a reinnoi automat numele de domeniu pentru dumneavoastra pana cand veti renunta la Serviciul de Inregistrare si Reinnoire Domeniu in acord cu acesti termeni si conditii.
  • 16.5. Pretul pentru reinnoire va fi setat pe paginile de reinnoire din zona de administrare a clientilor si vor fi oferite metodele de plata atasate contului dumneavoastra.
  • 16.6. Sunteti constient si de acord ca putem plasa un numar de incuietori pe orice domeniu inregistrat cu noi la inceputul inregistrarii sau in orice alt moment dupa fara notificarea dumneavoastra.

17. Drepturile asupra proprietatii intelectuale

  • 17.1. Dumneavoastra aveti drepturi de proprietate intelectuala pentru materialele voastre si ne garantati non-exclusiv, la nivel mondial, fara drepturi de autor pentru utilizare, stocarea si mentinerea materialelor dumneavoastra in serverele noastre si publicarea acestora pe Internet pentru scopul de a furniza Servicii de Gazduire pentru dumneavoastra.
  • 17.2. Oferiti garantia ca materialul dumneavoastra nu incalca drepturile proprietatii intelectuale a altor parti terte si ca aveti autoritatea de a ne acorda autorizatie noua. Noi putem face atatea copii incat sa ne indeplinim obligatiile, incluzand realizarea de copii backup ale fisierelor dumneavoastra.
  • 17.3. Veti apara, despagubi si ne veti mentine nevinovati impotriva reclamatiilor, actiunilor, procedurilor, pierderilor, avariilor, cheltuielilor si costurilor (incluzand costurile curtii fara limitare sau taxele legale convenabile), crescand din sau in conexiune cu utilizarea Serviciilor sau oricarei reclamatii sau actiuni care incalca drepturile de autor ale materialului dumneavoastra, sau pretinde ca incalca drepturile proprietatii intelectuale ale unei parti terte.
  • 17.4. Daca descarcati Software de pe websiteul nostru, garantam drepturi de autor nerestrictionate, netransferabile licentei pentru a utiliza acel Software in scopul de a interactiona cu websiteul in relatie cu el. Astfel de licenta se va termina automat cand Serviciile de Gazduire pe care le furnizam sunt finalizate.
  • 17.5. Orice software terta pe care il descarcati de pe websiteul nostru va fi licentiat pentru dumneavoastra utilizand standardul termenilor detinatorului software pentru drepturile proprietatii intelectuale asupra acelui software terta, precum acei termeni de licenta va sunt semnalati in momentul in care descarcati asemenea Software.
  • 17.6. Noi retinem toate drepturile proprietatii intelectuale asupra Serviciilor de Gazduire (altele decat cele din materialul dumneavoastra), cat si Softwareul nostru. Nu trebuie sa decompilati, dezasamblati Serviciile de Gazduire sau Softwareul nostru.
  • 17.7. Va vom proteja impotriva oricarei afirmatii conform carora Serviciile de Gazduire incalca oricare drepturi asupra proprietatii intelectuale a partilor terta din Romania si United Kingom, si va vom despagubi pentru orice suma castigata din actiuni impotriva dumneavoastra in curtea de judecata sau in astfel de situatii, fiind conditionati de:
    • 17.7.1. Ne oferiti o notificare prompta asupra reclamatiilor de genul asta.
    • 17.7.2. Nu realizati marturisiri sau reglementari fara consimtamantul nostru scris.
    • 17.7.3. Oferiti cooperare rezonabila in relatia cu noi pentru apararea si reglementarea situatiilor de genul acesta, pe baza cheltuielilor dumneavoastra.
    • 17.7.4. Ne oferiti autoritatea exclusiva de a apara sau rezolva reclamatia.

18. Raspunderea noastra

  • 18.1. Nu monitorizam si nu vom avea vreo raspundere pentru materialele dumneavoastra sau oricarei alte comunicari pe care o transmiteti prin intermediul Serviciilor de Gazduire.
  • 18.2. Datorita naturii publice a Internetului, nu vom fi raspunzatori de protectia intimitatii mailului electronic sau oricarei alte informatii transferate prin Internet sau prin orice furnizor de servicii.
  • 18.3. Nu este oferita vreo garantie sau descriere conform careia Serviciile de Gazduire vor fi invulnerabile incidentelor de securitate sau utilizatorilor neautorizati.
  • 18.4. Toate conditiile, termenii, descrierile si garantiile nu sunt setate in mod expres in acesti termeni si conditii (sau in alte documente in referitoare la acestea) sunt prim urmare excluse in mod expres.
  • 18.5. Nu excludem sau limitam in vreun fel raspunderea noastra:
    • 18.5.1. Pentru moartea sau vatamarile personale cauzate de neglijenta noastra.
    • 18.5.2. Sub sectiunea 2(3) a Actului de Protectie a Consumatorului din 1987.
    • 18.5.3. Pentru frauda sau reprezentare frauduloasa.
    • 18.5.4. Pentru orice lucru care va fi ilegal pentru noi putem exclude raspunderea sau putem incerca sa excludem raspunderea noastra.
  • 18.6. Nu vom fi responsabili pentru urmatoarele tipuri de pierderi (in fiecare caz fiind irelevant daca este directa, indirecta sau rezulta in urma unui fapt) si daca sunt cauzate de neglijenta noastra sau:
    • 18.6.1. Pierderea surselor de venit sau castig.
    • 18.6.2. Pierderea afacerii.
    • 18.6.3. Pierderea profitului sau contractelor.
    • 18.6.4. Pierderea economiilor anticipate.
    • 18.6.5. Pierderea bunavointei.
    • 18.6.6. Pierderea de tip Software sau pierderea datelor.
    • 18.6.7. Pierderea cheltuielilor (precum plata/click a costurilor de reclama).
    • 18.6.8. Pierderea managementului sau serviciului de la birou.
  • 18.7. Subiectul acestor termeni si conditii este responsabilitatea noastra maxima sub sau in conexiune cu performanta sau performanta reflectata a Contractului, in cazul in care exista in contract, ilegalitatea (incluzand neglijenta), nu va depasi 100% din pretul pe care l-ati platit pentru Serviciile de-a lungul a 12 luni care sunt anterioare evenimentului oferind posibilitatea chestionarii raspunderii.
  • 18.8. Sunteti sfatuiti sa dobanditi asigurare in cazul inreruperii afacerii, sau alt tip de asigurare, pentru a va proteja pe dumneavoastra sau afacerea dumneavoastra in cazul unei inreruperi de Servicii (Servicii de Gazduire in particular).
  • 18.9. Cand cumparati orice produs sau serviciu de la un vanzator terta prin legaturile web afisate pe website, raspunderea individuala a vanzatorului va fi setata in termenii si conditiile acestuia. Trebuie sa consultati astfel de termeni si conditii.

19. Perioada Serviciilor si anularea acestora

  • 19.1. Partea contractului care are legatura cu Serviciul de Inregistrare si Reinnoire a Domeniilor va incepe in data in care veti primi Confirmara Acceptari. Acesta va continua pana cand:
    • 19.1.1. Vom inregistra numele de domeniu pe care l-ati ales (Domain Name) si ne comunicati faptul ca nu reinnoiti inregistrarea Numelui de Domeniu
    • 19.1.2. Incetam furnizarea Serviciului de Inregistrare si Reinnoire Domenii prin notificarea dumneavoatra deoarece:
      • 19.1.2.1. Numele de Domeniu nu mai este valabil pentru inregistrare.
      • 19.1.2.2. Incalcati termenii si conditiile
      • 19.1.2.3. Din alte motive care previn inregistrarea Numelui de Domeniu.
  • 19.2. Daca oprim Serviciul de Inregistrare si Reinnoire Domenii sub clauzele acestui acord, va vom returna pretul pe care l-ati platit pentru Serviciul de Inregistrare si Reinnoire Domeniu prin card de credit, card de debit sau alte moduri de plata atasate contului dumneavoastra.
  • 19.3. Partea Contractului care are legatura cu alte Servicii in afara de Inregistrarea si Reinnoirea de Domenii va incepe in data in care iti vom trimite Confirmarea Acceptarii. Pana cand astfel de Servicii sunt terminate ca fiind furnizate pentru aceasta clauza, vor continua pentru perioada minima de timp care se aplica Serviciului pe care l-ati cumparat. Dupa expirarea termenului minim, vor continua o luna pana cand se acestea sunt terminate:
    • 19.3.1. De dumneavoastra, in calitate de Consumator/Client, informandu-ne de decizia de anulare a Contractului printr-o formulare clara. Aceata ar trebui sa fie prin Ticket de Asistenta sau prin Email.
    • 19.3.2. De dumneavoastra, in calitate de client Business, informandu-ne de decizia de a anula Contractul. Aceasta trebuie sa fie prin Ticket de Asistenta sau prin Email.
    • 19.3.3. Prin noi, oferindu-va o notificare cu cel putin 30 de zile in avans prin trimiterea unui mail pe adresa atasata contului dumneavoastra.
    • 19.3.4. Prin exprimarea drepturlui dumneavoastra in calitate de Consumator de a anula Contractul in perioada initiala a contractului (exemplu: 14 zile de la cumparare).
    • 19.3.5. Pentru a actiona anularea serviciului este suficient sa ne trimiteti un mesaj prin care sa specificati ca doriti sa anulati serviciile inainte de expirare. Va recomandam sa faceti asta cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data anularii. Perioada de anulare a comenzii se aplica doar consumatorilor, nu si companiilor.
  • 19.4. Ca parte a procesului de anulare trebuie sa reconfirmati cererea de renuntare prin tichet de asistenta sau email, sau vom continua furnizarea serviciilor, iar procesul de anulare va fi fara rezultat.
  • 19.5. Nu vom restitui banii inapoi pentru anularile care sunt parte a perioadei de facturare.

20. Stergerea fisierelor si datelor dumneavoastra

  • 20.1. Daca anulati serviciile, orice date pe care le gazduim sau comunica cu pachetele de gazduire pe care le-ati anulat vor fi sterse permanent din sistemul nostru imediat.
  • 20.2. In ceea ce priveste aspectele mentionate la acest punct, va sugeram sa realizati copii de siguranta a informatiilor si fisierelor dumneavoastra inainte de anularea serviciilor.

21. Termeni suplimentari

  • 21.1. Termeni si conditii suplimentare se pot aplica pentru ofertele noastre. In acest caz, se va face o referire la aceste conditii in cazul in care este relevant.
  • 21.1. Stergerea fisierelor dumneavoastra de pe serverele noastre poate avea loc oricand, in functie de analizele aplicate de echipa noastra de tehnicieni. Organizam periodic analize cu privire la ceea ce stocheaza clientii, iar daca consideram ca ceva nu este relevant pentru rularea serviciilor achizitionate de dumneavoastra, vom sterge cu certitudine acele date, fara posibilitatea recuperarii acestora.
  • 21.2. Stocarea nu trebuie sa fie folosita pentru alte scopuri ina fara de functionarea propriu-zisa a websiteurilor. Sunt interzise fisierele care nu au legatura cu serviciile achizitionate, respectiv stocarea de pe serverele noastre ca solutie alternativa pentru alte proiecte ale dumneavoastra. Ne rezervam dreptul de a sterge oricand datele care nu contribuie la rularea websiteului. Nu recomandam clientilor sa utilizeze stocarea noastra ca solutie alternativa de backup ale fisierelor personale sau ca mediu de stocare alternativ, pentru uzul personal. Astfel de actiuni sunt strict interzise.

22. Comunicarea scrisa

  • 22.1 Legile aplicabile necesita ca majoritatea mesajelor prin care comunicam cu clientii sa fie redate in scris. Prin utilizarea websiteului nostru consideram ca acceptati mijlocul electronic ca metoda principala de comunicare cu noi.
  • 23.2. Va putem trimite eventuale sugestii sau rectificari cu privire la detaliile atasate contului dumneavoastra de pe website, intrucat exista posibilitatea nerespectarii recomandarii de a introduce datele corect in cont.

23. Notificari

  • 23.1. Toate referintele si comunicarile realizate de dumneavoastra pentru noi trebuie sa fie realizate prin sistemul nostru online.
  • 23.2. Va putem trimtie instiintari prin adresa de email atasata contului de pe websiteul nostru.

24. Drepturi persoane terta si transferul drepturilor si obligatiilor

  • 24.1. Nu intentionam ca termenii contractului sa aiba impact legal in instanta atunci cand colaborati cu noi.
  • 24.2. Contractul este legat intre FAIRTLD SRL si dumneavoastra si succesorii sau entitatile ori persoanele desemnate.
  • 24.3. Nu este permis transferul, desemnarea, acuzarea sau utilizarea contractului sau oricaror drepturi si obligatii care se bazeaza pe el, fara consimtamantul nostru scris.
  • 24.4. Va putem transfera, atasa sau desemna un contract secundar sau alte dispozitii ale contractului ori alte drepturi sau obligatii care se fundamenteaza pe existenta contractului, oricand, pe baza termenilor din contract.

25. Evenimente care sunt in afara controlului echipei noastre

  • 25.1. Nu vom fi raspunzatori sau responsabili de orice avarie de a furnizare a serviciilor, ori intarziere a performantei, sau oricarei alte obligatii redate in contract. Aceste evenimente sunt cauzate in afara ariei noastre de acoperire prin control.
  • 25.2. Toate actele, evenimentele, omisiile sau accidentele care nu sunt cauzate de controlul nostru rezonabil nu sunt situatii care se pot lua in calcul si nu suntem raspunzatori pentru acestea.
  • 25.3. Utilizarea incorecta, alterarea sau modificarea serverelor sau sitemelor noastre de catre dumneavoastra sau alte persoane terta (incluzand virusi sau atacuri de hacking), loviturile si inchiderile globale, actiunile industriale, agitatia civila, rascoalele, invaziile, atacurile teroriste sau amenintarile atacurilor teroriste, razboiul (fie declarat sau nedeclarat) sau amentitarea ori pregatirea pentru razboi – sunt in afara controlului exercitat de compania noastra si nu vom fi raspunzatori sau responsabili de acestea.
  • 25.4. Focul, exploziile, furtunile, cutremurele, suruparile, epidemiile sau dezastrele naturale respecta acelasi regim mentionat la regula 25.3..
  • 25.5. Imposibilitatea utilizarii retelelor de comunicatii publice sau private, actele, decretele, legislatia sau regulile ori restrictiile redate de guverne – sunt situatii de care nu vom fi raspunzatori sau responsabili.
  • 25.6. Vom face eforturi rezonabile in vederea gasirii unei solutii de durata pentru stoparea opririi furnizarii serviciilor redate pe baza contractului, in ciuda evenimentelor redate la punctele anterioare.

26. Renuntarea

  • 26.1. Daca esuam de-a lungul valabilitatii contractului, in vederea exercitarii obligatiilor contractuale sau nu respectam cu certitudine termenii si conditiile contractuale ori esuam in exercitarea oricaror drepturi sau remedii pe care le putem pune in practica pe baza contractului, aceasta nu poate constitui o renuntare pe baza acestor drepturi si nu va poate elibera de respectarea obligatiilor redate in termenii si conditiile companiei noastre.
  • 26.2. O renuntare redata de noi in mod implicit nu constituie o renuntare ulterioara implicita.
  • 26.3. Renuntarile exercitate de noi pe baza oricaror termeni si conditii vor fi eficace din momentul in care sunt in mod expres redate in vederea unei renuntari prealabile exprimate de dumneavoastra si comunicate in scris.

27. Anularea

  • 27.1. Daca oricare dintre acesti termeni si conditii sunt determinate de autoritati competene ca fiind ceva invalid, ilicit sau inaplicabil oricarei masuri, se vor aplica termenii si conditiile care sunt furnizate pana la acceptarea completa a masurilor permise de legea in vigoare.

28. Acord

  • 28.1 Acesti termeni si conditii si orice alt document auxiliar la care se face referire reprezinta intreaga suita de conditii si termeni care se aplica in intelegerea contractuala dintre noi (FAIRTLD SRL) si dumneavoastra.

29. Schimbari ale termenilor si conditiilor

  • 29.1. Avem dreptul de a schimba, revizui si actualiza acesti termeni si conditiile aferente periodic, fara anuntarea clientilor existenti. Obligatia dumneavoastra este de a consulta periodic aceste liste de termeni si conditii, intrucat se pot face modificari frecvente, in functie de legile in vigoare sau eventualele modificari asupra sistemelor noastre.
  • 29.2. Veti fi subiectul politicilor si termenilor si conditiilor companiei noastre atunci cand comandati servicii sau produse de la noi, pana cand orice schimbare ale acestor politici sau termeni ori conditii sunt necesare in vederea respectarii legii sau recomandarilor guvernamentale (caz in care vom aplica noile reguli si prevederi asupra comenzilor aplicate de dumneavoastra inainte de modificari).
  • 29.3. Variatia termenilor si conditiilor nu este valida pana la redarea unei comunicari scrise si semnate in numele nostru.

Powered by WHMCompleteSolution